Överlyckligt trött.

Underbar dag, tråkiga Göteborg.Solen saknades.

Måste berätta att jag har det ganska kul på praon, finns mkt o göra & när man tänker efter, så finns det oftast på företag alltid nån som är perfektionist, en som är blåst och en som alltid glömmer O.s.v. Hahah bara jag som tänkt på det? 
Och nu när man är där varje dag så får man en heelt annan syn av Göteborg staden. Vad gör folk egentligen? Går runt hela dagarna. Men att folk har sin egna stil, det gillar jag!
Keep on walking :) åh vad han är söt! Salem al fakir :) Blabla jaja :D

Sitter nu här & lyssnar på GAGA och GUETTA :) och tänker gå o sova TIDIGT!

Så här såg jag ut idag:


måndags.



mobilkameran *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0